VIP
S touto zákaznicí jsem měla sraz v Praze. Myslím, že jsme si hned obě padly do oka. Prokecaly jsme spolu celý večer, daly jsme si asi tři kávy a já pak jela domů po dálnici a během této jízdy, jak jsem byla nadšená z toho setkání
a z práce která mě čeká, jsem logo a celý corporate vymyslela po cestě. Pak jsem nemohla celou noc usnout, protože já vážně nejsem úplně kávomil.)
Nicméně zákaznici se po delší úvaze logo úplně nezamlouvalo a tak jsme vymysleli jiné – toto. Jako největší benefit své autoškoly zmínila to, že svým zákazníkům jejím systémem výuky velmi šetří čas. Tak jsem to na tomto claimu postavily a z prvotního V vytvořili ručičky ciferníku ukazující za pět dvanáct, tak jak by se i volant měl správně držet.
VIP / šetříme Váš čas
—————————-
Web
www.autoskolavip.cz