Můj blog

Jsem

Veronika

Tvorba designu, umění a radosti pro druhé je pro mě jako koření každého dne.
Nebo možná i jako droga pro závislého člověka. Práce je pro mě odpočinkem a spolehlivě fungující dávkou toho nejlepšího materiálu.

Prošla jsem si reklamní agenturou i korporátem, abych zjistila, co rozhodně dělat už nechci
a nemůžu, v čem je pro mě ta nejlepší cesta a kde sídlí mé JÁ. Nejsou to nekončící stránky produktových katalogů a další a další reklamní kampaně a strategie bez srdce a významnějšího účelu.

Je to podpora našich snů, představ, nejtajnějších tužeb, na které jen těžko sbíráme odvahu, ale které nám možná změní dnešek, ale rozhodně zítřek. Je to práce, která opravdu dává smysl, neprodukuje se do šuplíku, ale boří zažité mýty a tvoří ikonické produkty, značky či projekty, které můžou být třeba malé, ale jsou nesmírně důležité pro Vás, pro mě, pro lidstvo a pro naši zemi.

Kladu si důraz na osobní přístup ke každému projektu, to činí z mých zákazníků častokrát přátele na dlouhá léta a jejich značky získávají časem prověřenou kvalitu. Mezi tyto zákazníky patří rozhodně Bára Severin, tvořící pod značkou Pageunderwear, úžasné spodní prádlo, šité v Čechách z nejkvalitnějších bio materiálů.

Honza, majitel značky Risolino (rýžové těstoviny s úsměvem), se kterým jsme společně
z rodinného podniku, který měl již zavedenou značku těstovin Lucka, vytvořili značku novou, která tuto tradici napojuje na náš dnešní svět a vypadá to, že se jí moc daří. Vždycky mám velkou radost a hřejivý pocit u srdce, když procházím kolem regálů s tímto „naším“ produktem.

A pak je mou velkou chloubou spolupráce s Radkem na jednotném vizuálním stylu Zubrnické muzeální železnice. Tento projekt začínal nenápadně menšími pracemi, vytvořením plakátku na jednu z mnoha akcí a pak za skoro pět let tu máme náš malý „nádražní vesmír“, úžasnou minimuzejní prohlídku po zajímavé historii této dráhy. Určitě stojí za to si ji procházet minimálně dvakrát do roka.)

A toto je jen zlomek mých přátel, kterým pomáhám utvářet jejich, můj a konečně náš život lepším.

Jak na sociální sítě?

Jak na sociální sítě?

Velmi ožehávé téma, který každý řeší, existuje na něj spousty kurzů. Hlavně téma, které se vyvíjí každým dnem. Má své zastánce, realisty i odpůrce. Všem táborům rozumím. A nejsem v sociálních sítích mág. Spíš se požaduji za věčného laika, který se v tom možná trochu...

Jak vytvořit logo?

Jak vytvořit logo?

Funkční, mnohaleté a originální logo chce vždy dlouhou přípravu, pořádnou rešerši, ruční skicy a hodiny a hodiny u počítače pro lazení jednotlivých křivek. Nebojte se pak ani svůj výsledek ukázat okolí, které Vás ve vašich snahách pošoupne dále.

Chtělo by to nového ducha?

Chtělo by to nového ducha?

Jste větší firma, již máte dlouhá léta zavedenou značku, slovo jako marketing používáte denně, ale nějak Vám v poslední době chybí inspirace?Chtělo by to nějakou povedenou a novátorskou kampaň, se kterou by jste oslovili a zaujali a vnesli tím do své značky nového...

Je nutné mít jednotnou vizuální identitu?

Je nutné mít jednotnou vizuální identitu?

JE NUTNÉ MÍT KVALITNÍ JEDNOTNOU VIZUÁLNÍ IDENTITU? Ve své praxi se často setkávám se slovy, my si to uděláme ve Wordu, necháme si to vytisknout a to bude stačit! To do kvalitní vizuální identity opravdu nepatří. Jste obchodník a svému oboru naprosto a jedinečně...