SP Profi je obchod s pracovním oblečením a outdoorem v Teplicích. První zadání od majitelů znělo, že chtějí pomoci značku nějak oživit, přiblížit svých zákazníkům, oslovit je a zaujmout aby více navštěvovali jejichkamenný krám a posléze vytvořit i eshop, který by vytvořil další prodejní kanál.
Byla to práce opravdu příjemná avšak náročná, neboť bylo třeba se na zoubek jkznačce podívat opravdu pořádně od samého začátku. Logo jsem lehce redesignovala a převedla do komixového vzhledu. Naprosto jsme vypustili barvy a začali jsme používat pouze černou a bílou barvu.
Komix jsme nezvolili náhodně, neboť mě napadl marketingový koncept, který by mohl značku oproti konkurenci pořádně odlišit a zvýraznit. Vedla mě k němu myšlenka, že každý řemeslník či pracovník v jakýchkoliv službách, (kuchař, automechanik, truhlář…¨je v nějaké naší životní situaci naším superhrdinou. Když se nám rozbije auto a my ho bytostně potřebujeme, on nás zachrání. Jsou to prostě superhrdinové našeho dne.
Proto jsem i coby podklad marketingové kampaně nafotili spousty fotek se superhrdinovským nádechem v oblečení pro řemslníky a pracovníky ve službách. V komixových grimasách, které se ukázaly jako perfektně komunikační v budování nového publika na sociálních sítích nebo i v offlinu.